ΕΝΟΤΗΤΑ: Ποίημα
εμπλεκόμενοι  τομείς στόχοι    
·      Μελέτη περιβάλλοντος

·      Ψυχοκινητικός

·      Μαθηματικά

·      Εικαστικά

·      Θεατρική αγωγή

·      Να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο

·      Να υιοθετούν βασικές συμβάσεις ανάγνωσης του αλφαβητικού συστήματος γραφής (π.χ. ότι διαβάζουμε από τα αριστερά προς τα δεξιά και από πάνω προς τα κάτω, ότι τα βιβλία διαβάζονται από την αρχή προς το τέλος κ.λ.π.

·      Να απομνημονεύουν ποιήματα

·      Να γνωρίσουν τους ποιητές (ΔΕΠΠΣ)

     
A
. Ποίημα

  1.  Διαβάζουμε πολλές φορές εκφραστικά αποδίδοντας τον ρυθμό.

B. Δραστηριότητες με γνωστά ποιήματα

  1. Γράφουμε το ποίημα στον πίνακα ενώ τα παιδιά μας το υπαγορεύουν.
  2. Ανασυνθέτουμε τον τίτλο (βλ. παραμύθια).
  3. Ανασυνθέτουμε το ποίημα : Γράφουμε την κάθε στροφή σε διαφορετικό φύλλο χαρτί. Κάθε ομάδα παίρνει ένα χαρτί και ζωγραφίζει κάτι σχετικό. Οι ομάδες παρουσιάζουν τις εικόνες τους. Τα παιδιά παρατηρούν όλες τις εικόνες  μαζί και τις βάζουν σε σειρά.
  4. Αργότερα η ανασύνθεση μπορεί να γίνει και μόνο με τη βοήθεια δεικτών αναγνώρισης στις λέξεις.
  5. Δραματοποίηση